loading...
براي سلامتي امام زمان (عج) همه باهم دعاكنيم؟
علی
خودت

207

علیرضا بازدید : 4 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

من نتيجه سر فرودآوردن حاكم در برابر حكمت حكيم را نشانه رشد و توسعه جامعه ، و كرنش حكيم در برابر سطوت حاكم را علامت فربه تر شدن جرثومه خودكامگي و استبداد ديدم.  

من مشعل نبوغ را آن گاه در ذهن انسان ها پرفروغ دیدم که آفتاب حقیقت بر آن تابید.

من آدم‌هايي را ديدم كه زندگي خود را برپايه فال و فالگيري و امثال آن مي‌گذاشتند . اينان كساني بودند كه خود را باور نداشتند و نمي‌تواننستد خود را تاييد كنند و منتظر تاييد ديگران بودند.

من افراد ابله را به گونه ای خوشبخت دیدم؛ زيرا هيچ گاه به تنهايي خود پي نمي برند.

من پرندگانی را دیدم که با یاری یک دیگر به پرواز درمی آوردند قفسی را که تنها بازدارنده آنان از پرواز بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آقا تورو خدا بدون ذکر منبع کپی نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این وبلاگ برای هر کسی که موافق آزادی و کپی رایت هست ، یه گزینه ایده آل هست!! شما می تونید مطالب این وبلاگ را با ذکر منبع به طور رایگان به اشتراک بگذارید. در ضمن شما می توانید با فرستادن نام نرم افزار و در خواست خود کرک، سریال نامبر و یا آموزش نرم افزار خود را در این وبلاگ دریافت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه قالبی خوشتان می آید
    عکس

    دانلود آهنگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,861